Friday, 14 October 2011

DSYLIM FZS HERBS

JAMU YANG TERLARIS DI PASARAN!!!


D'SYLIM (1OO kapsule)

Best Buy : RM26.OO/Pasaran : RM31.OO

APAKAH ITU PRODUK D'SYLIM ?

D'Sylim adalah penyelesaian secara sihat dan teratur untuk mengatasi masalah berat badan, perut buncit dan selulit TANPA memberi kesan sampingan kepada pengguna.


KEISTIMEWAAN D'SYLIM :

Membantu menurunkan berat badan
Mengempiskan perut
Menyingkirkan lemak dalam badan secara menyeluruh di perut, lengan, punggung dan peha melalui sistem perpeluhan dan pembuangan air kecil.
Mengawal selera makan
Merasa kenyang dan membekal tenaga yang berpanjangan
Membantu mencuci usus besar dan kecil
Mengawal masalah penghadaman dan pembuangan
Mengatasi masalah sembelit


CARA MAKAN :

4 hingga 6 kapsul setiap malam sebelum tidur ( sila lebihkan minum air masak ).
Selepas 3 bulan, hanya perlu ambil 2 hingga 3 kali seminggu untuk 'maintenance'


SIAPAKAH YANG BOLEH MENGAMALKAN D'SYLIM INI?

D'sylim sesuai untuk lelaki dan wanita kecuali wanita yang mengandung serta kanak-kanak. Juga bagus untuk wanita selepas melahirkan.

D'sylim telah terbukti berjaya menurunkan berat badan sehingga mampu memberikan kepuasan dayakinan.
* Menurunkan brt bdn,mengempiskan perut,menyingkirkan lmk di lengan,peha,perut melalui sistem perpeluhan.mengawal selera mkn/mengatasi msalah sembelit


(TESTIMONI JAMU D'SYLIM)

 BEFORE


AFTER

NORZILLA SALLEH , KUALA TERENGGANU
BRT SBLM: 69KG - BRT SKG: 58KG

Salam sejahtera, sblm ini saya menghadai mslh brt bdn yg mendadak naik selepas bersalin. Bermacam-macam produk telah saya cuba & sanggup menghabiskan duit utk kurus, selepas di pekenalkan dgn FZ'S HERBS D'SYLIM, brtbdn saya sblm ini 69kg telah turun 58kg dlm masa 2 bln. Allahamdulillah saya bersyukur tak terhingga krn di pertemukan dgn D'SYLIM. Skg saya meneruskan mkn D'SYLIM.
 

ILA , BESUT, TERENGGANU
BRT SBLM: 89KG - BRT SKG: 84KG

Salam, dgn berat bdnsaya 89kg tdk mustahil dlm masa terdekat ini utk trn 5kg dgn hanya memakan D'SYLIM dlm masa 2 minggu tak sampai 1 botol alhadulillah saya bersyukur sgt krn di perkenalkan dgn FZ'S HERBS JAMU D'SYLIM. Saya akan menruskan mkn D'SYLIM sehingga target saya utk trn brt bdn kpd 60kg TERCAPAI.

0 comments:

Post a Comment

Next previous home